Västeråsarne på besök ;D

I tisdags åkte jag till västerås för att hälsa på Jossan, Matilda & Elin. Lika trevligt som alltid, förutom att jag fått solsting under dagen och inte var piggast senare på kvällen. Annars cyklade vi ner till vattnet och de badade, sen cyklade vi till MC'Donalds och köpte Glass :D Elin blev rånad på 10 spänn ;D Nästa dag bar det hem till Örsa med Jossan & Matilda :D

Dagarna såg ungefär ut såhär;
Åka en baby buss till Örsa
Baka muffins med choklad smak
Ha picknick vid motorvägen och äta muffins med choklad smak
Skratta åt nedklottrad busshållplats, "FULL OCH HUNGRIG"
Ska se Paranormal Activity
Jag stoppar idén att se Paranormal Activity då Matilda är rädd för soffkuddarna
Vi ser på ST Trinians istället
Bäddar i soffan, pratar somnar
Vaknar nästadag av att en fluga surrar i örat på en
Går ut, badar i poolen
Fixar lunch, pasta och köttfärsås
Försöker äta upp pasta med köttfärsås
Badar mera
Övar på stunt, se film nedan
Börjar kolla på Paranormal Activity tills vi måste till bussen :)


Hehe ... Inga kommentarer xD


Nu ska jag lägga mig och Läsas SVART ÄNGEL som jag fått låna av bästa Minna :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den e fiin :D

2010-07-16 @ 00:35:43
URL: http://conler.se
Postat av: Minna

BÄÄÄSTA BOKEN! I PROMISE YOU THAT! :D<3

2010-07-17 @ 15:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0