Tältning!

Tältningen gick strålande! Inget regn och inga skadade barn [ eller jo, Andrea blödde näsblod men det var endast på grund av sömnbrist (a) ]!

klockan halv 6, Tälten monterades upp och grillen sattes igång! Någon gav misstaget att ge Michelle en stekspade. Hon sprang mest runt och skrek; "Haha! Grillen är OBEVAKAD!" eller "Cheff Michelle Ramsey", men efter att ha tappat ner en hamburgare i grillen (den hamnade tydligen också under kolet!) och en på marken så blev hon stoppad. Mat delades ut och efter de blev det 5-kamp. Laget som jag blev lagledare till döpte sig till Josefins Änglar (Nej, det var iiiinte jag som kom på det). Det blev alltså kläder som åkte av och mjäliga ansikten!

Sen blev det party i ridhuset, där vi hoppade hinder och lekte lekar. Efterfest i tälten (varav vi hade Älins sats tält, stort som en stuga). Barnen tyckte att vi var högljudda, vi skyller allt på Michelle. Hon pratade nämligen väldigt högt! Men som tur vad tror jag inte barnen HÖRDE vad hon sa, och tja, det hoppas vi nog alla att de inte hörde. Hon och Filip höll nämligen en väldigt stor diskution som var lite *host* intim. Vi andra låg mest och as garvade.

Filip fick sig också en utskällning av en sovande Anna mitt i natten. Anna satte sig upp i sömen och skrek "AJ! AJ! AJ! AJ!" och Filip undrade om hon hade ont.
Anna: "MEN HÅLL KÄFTEN FILIP!"
Filip: "Men... förlåt då..."
Anna: "Du är ju för fan dum i huvudet!"
Det fick oss att kvickna till lite igen. Jag tror jag iallafall fick 2 hela timmars sömn, eller inte. Jag var mer eller mindre död vid frukosten iallafall, där Anna tryckte i mig Hamburgebröd med ost och skinka. "EXTRA ALLT!" Jo tack, jag fick ungefär 8 skinkor. Sen käkade vi kakor och drack saft tills alla höll på att spy! :D








Och nu, till det jag längtat efter ända sendan jag masade mig upp ur sovsäcken imorse:
                    SÄNGEN!!! xD

Kommentarer
Postat av: Anna

MackAnnas :D:D

2010-06-07 @ 16:33:09
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0