My day ... yeah I'm boring.

Inte mycket att berätta. Klev upp. Red ut en sväng med Andrea. La mig i min säng igen.

Mina TV-serier är slut så jag kollar igen mig på Desperate Housewives som jag la ner i början av dena här säsongen då jag tyckte att det spårade. Och för att spoila så har det bara spårat mer då Bree went all 'Easy A' och Susans dotter är gravid med en av Lynettes små tvillingar som inte är små längre. Typ.

Jahapp. Så här kul är jag idag.
Skulle behöva ta en hel vecka off och bara sova. 
Känns som jag är för trött för att orka göra något just nu.

känn hur taggad jag är för att gå upp klockan 6 för skola imorgon! *yeeey* ... not.


en arkiv bild på mig och vänner. ♥

Och justja. Mitt internet är segt som snor. #FML


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Okej,jag rider också löst rätt så mycket,min ridponny gillar inte bettlöst eller grimma. :)

2012-04-09 @ 21:05:40
URL: http://fyrgangare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0