PIZZA NIGHT !

Vi beställde nyss pizza via telefon. Meeeeen Pizza killen trodde att vi busringde efter som att mina vänner skrattade i bakrunden varje gång jag sa något... Haha!

Jag: Emelie, vad ska du ha?
Emelie: En barnpizza med räkor!
Jag *i telefonen*: Och en barn med räkor!
Pizza snubbe: Skämtar ni eller?!
Jag: Eh.. Nej? En barnpizza med räkor?
Pizza snubbe: DÅ får ni fan komma ner och beställa!
*lägger på*

Han trodde oss dock när vi gick ner till pizzerian.
"Hej, skulle vi kunna få fortsätta vå beställning, En barn med räkor var det!"

Haha jaaa. Nu köttar vi i oss pizza och K, Minna & Elin tvingar oss att kolla på Kvällen är din.
One Direction ska ju vara med!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ville bara säga att du har världens bästa blogg! Jag får alltid mig ett gott skratt när jag tittar in på din blogg och blir samtidigt jätteinspirerad! Du har gjort ett sånt fint jobb med Amigo också och ni passar som handen i handsken :D Jag tittar in på din blogg flera gånger om dagen och hoppas på nya inlägg.



Keep up the good work! :D

2012-04-14 @ 22:07:20
URL: http://ceciliamedkaniner.blogg.se/
Postat av: Cecilia

(Menade thesedays.blogg.se bloggen egentligen, länkade fel xD)

2012-04-14 @ 22:13:03
URL: http://thesedays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0