The hottest guy war,

Hej. Jag är trött och håller på att dö av allergi/förkylning/whatever och jag bor i en håla där ICA inte har Ben&Jerry Halfbaked. FUCKMYLIFE typ.

Min gårdag var awsome!
Vi käkade carbonara, gjorde choklad mousse och kvälls snackade på utgången mozzarella.
Sen startade Michelle krig med Loviisa om vilken hon tyckte var snyggast i One Direction

Loviisa tyckte då att såg ut som småpojkar och skickade en bild på Michael Trevino (tyler i TVD) från sin underklädes kampanj och Michelle skulle förståss skicka en lika bra bild på någon i 1D tillbaka...

Jag: Okej... Jag hoppas inte någon kommer kolla min internet historik. Michelle sökte just på 'Harry Naked'..
Michelle: Nej nu måste vi hitta en riktigt sexig & manlig bild att skicka!! ... JA! Den här tar vi!
*Klickar på en bild*
Michelle: OJ NEJ FAN! HAN RAKAR JU BENEN! FAN VA OMANLIGT!!



Har iallafall skrattat så mycket att jag fått värsta six-packet på magen. Lovar.


Kommentarer
Postat av: anna

doesn't matter, he's still freaking hot! :D

2012-04-22 @ 15:32:54
URL: http://mounth.blogg.se/
Postat av: Madde

hahaha xD

2012-04-22 @ 17:04:28
URL: http://duvetmadde.blogg.se/
Postat av: Kim

Killar ska raka/grooma benen. Helt klart fräschare. Inget fel med det, skärp dig.

Svar: Haha jo jag håller nog med dig om jag ska vara ärlig! :>
Josäfin Andersson

2012-09-18 @ 12:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0