För att nå framgång så gå på tårna. Andras tår.

”Bästa metoden att nå framgång är att gå på tårna. Andras tår." - Aristoteles

Vilken vis man. Nej, Aristoteles du suger och jag vill inte skriva en uppsats om dig. 

 

Det är fredag. Det regnar. Det suger. 

Missade min buss då jag letade efter ett paraply men hittade ingen som såg ut som en blöt katt ändå.

Och nu fryser jag så jag vill ha på mig min jacka men det är blöt så vill inte det egentligen. Ilandsproblem. 

 

Men det är fredag. Ikväll ska jag äta Ben&Jerrys och köpa nya skor. 

Här får ni en bild på Fredriks mage och en bild på Matilda i Andreas klantröja:




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan inte du spara alla dina B&J lock och om typ en månad se hur många du har? :)
Skulle vara roligt ;)

2012-08-31 @ 19:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0