Lite för mycket fanta och socker

Har spenderat denna kväll med mina vänner, nutella pannkakor, fanta och socker. Ihop klämda i min lilla säng och kollat på Hunger Games. Vänta, det har jag väl redan skrivit?
 
Snacka om allt och lite till, retat Minna för att hon börjar skolan imorgonn (haha) (ångest) och lagat pannkakor.
Imorgon ska jag jobba. Hela dagen. Från halv tio till klockan sex. Hur jag som knappt kan blanda färg ska kunna driva en hel färghandel själv blir spännande att se. Men nu; Nyaste Pretty Little Liars avsnittet :>

Kommentarer
Postat av: Elin

Åååh, vad sugen jag blev på amerikanska pannkakor med nutella, och frukostbuffé, haha.. XD

2012-08-16 @ 08:31:55
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0