vart har jag hållit hus?

Min proppade helg tar sin början NU.
Dagen har varit chill, har filmat runt lite till söndagens vlog samt haft historia och svenska.
Nu ska jag iväg och fotografera på Poyos nobel middag de har med skolan och imorgon
ska jag in till stockholm. Först lite shopping och sen ska jag agera bröllopsfest fotograf.
 
Ponnyn fick på sig sina snösulor idag, så imorgon ska vi ut och galoppera i snönn innan vi drar.
Sounds like a plan. Övriga saker som hänt idag? Youtube har fått ny design. Jag hatar den. Fy.
 
Jag & Amigo igår,

Kommentarer
Postat av: Sara

Men euuuw, designen var ju jätterörig och bara.. euuuuw

2012-12-07 @ 17:16:04
URL: http://fjuarna.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag får ont i huvet av att bara kolla på designen...:/

2012-12-07 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0