3 bilder från min digital kamera, och en från min mobil

Idag har jag frånvarat från min dator igen.
Dagen kan kort sagt beskrivas med "Fullt ös medvetslös!"

Dagen börjades med en uteritt på min lilla ponny,
följdes av tolkning (!) efter fina Bimme & Fille,
följt av kebabpizza i Ramsta,
in på consum för att shoppa godis och läsk för de hundra kornor vi hittade
och avslutades på slutdestinationen "Johanna's HOME" !

Där vi kollade på film, tryckte i oss godis tills vi blev illamående och disskuterade hennes creepy grannar!
En awsome dag helt enkelt!

-Dock så tolkade jag bara efter en gång för att skona min rygg. Fast den verkar pajjat ändå, så what tha fuuck.


Har cirka 900 bilder från tolkningen, och typ 100 filmer! Taggade? SÅKLART NI ÄR!
Men sålänge får ni lite bilder från lilla kameran & en bild från min kära icke Bieber-lila mobil!


Vackra jag efter en fin vurpa,

Me and Fille!

Alla fick sin mat utom Sofie... Om ni undrar så beställde hon en högst avancerad tunnbrödsrulle.

Såhär bär man snax i luthagen!


Kommentarer
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Vilka superhärliga bilder och låter som en awesome dag! :D

2012-02-21 @ 10:13:17
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: Sofie

GRYM DAG! :D :D

2012-02-22 @ 09:14:16
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0