Imorrn, smäller det!



Idag sitter jag KB & Gren i bilen påväg ner till göteborg.
AWSOOOOOME!!

Allt ska dokumenteras i bild & film!
- Ja. Ni hörde mig. Så se till att komma fram!
Så att ni blir förevigade på bild och hamnar i GHS 2012 THE MOVIE! hehe ;)

På fredagen kommer vi varva show och mässa, och på lördag blir det mässa för hela slanten!

Lite shoppinglista/vad jag ska kolla efter på mässan;

Bettlöst träns (gärna i fäärg),
Halsring,
svart träns i storlek ponny (för att få mitt hack att passa bättre)
Benskydd som går runt hela benet,
benlindor + matchande boots,
+ andra awome saker jag hittar!

Har ni något ni ska köpa / leta efter? :D


Kommentarer
Postat av: Wilma

Skulle också vilja åka dit men han inte iår:( Men hoppas att du får en Awsome helg!:)<3

2012-02-23 @ 14:55:37
URL: http://wilmaannaolausson.devote.se
Postat av: Andrea

Åh vill också dit... :(

2012-02-24 @ 13:04:27
URL: http://www,diameter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0