Jag har checkat melodifestivalen, igen. ...

Danny dansade in i en måndräkt och sjöng att han kände sig awesome och dansade sig osynlig,
Jaa.. det var väl det som hände.

Helena var tillbaka också. Hon är så dålig att jag får ången och vill spy. (Förlåt Helena om du läser min blogg).
Att Anagina inte håller i sketcherna är ju bara pinsamt.
Det enda som är värt att se är ju när hon pratar med deltagarna i Greenroom.

btw,
Mamma: Åh, hoppas dom går vidare! Då är det två hårdrocks band i finalen!

Njaa. Hårdrock och hårdrock. De må ha långt hår, lite kajal, läderkläder och headbangar ibland men om jag skulle kalla dem hårdrocks band? Nej.
Och om ni undrar så försöker min mamma vara lite sådär hipp.
Hon tyckte att det var SUPER MEGA JÄTTE BRA att Dead by April gick till final. Hon har tydligen alltid tyckt dom är SUPER MEGA JÄTTE BRA. Fastän hon bara hört en låt tidigare. Losing you, radio-versionen.
Men men, jag klagar inte. Sålänge hon inte lyssnar på jonas brothers.

Det var allt jag hade att säga för tillfället. Nu tänker jag däcka tillsammans med Supernatural. Har saknat dem. ♥


Kommentarer
Postat av: Tuva ♥

SV: Du DETSAMMA MANNEN! Sjuukt avis på ditt schabrak!! Menmen... Är man fattig så är man. Snyft :''<



Hahaha jo ELLER HUR XD Men jag kom inte på förrän nu vart jag sett dedär filurerna, jag var ju SKETA hungrig, så det första jag tänkte var ju inte direkt, åhh ska jag fråga de där läskiga (neeehhh de såg jätte ofarliga ut! heh) typerna om de känner nån som heter josäfin, annars skämmer jag ut mig själv och förlorar min plats i kön och folk kommer skratta och kasta hamburgare och bananer på mig sen så... ja. DU SER!? D'':

Sen är jag lite för feg för det ändå :] Även om det liksom.. Hade varit du. Du vet. Inte alltid man känner sig helt trygg med att hälsa på personer som KAN vara mentalt sjuka eftersom att de ibland visar på liknande symptom som ens egna!? O.o

Höh. Det var taskigt :<

2012-02-25 @ 23:11:02
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Tuva ♥

VAFASEN FICK DU INTE DEN SATANS KOMMENTAREN I ALLA FALLL!!!!???



Jävla verifierare!

2012-02-25 @ 23:19:50
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Ida

Nja, hårdrock är de defnitivt inte.. De e mer pudelrock typ :p ehehehehe, jag är lite rocknörd.. Hehehe.

2012-02-26 @ 19:23:16
URL: http://ponnymiffon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0