PANIK.

Plockade ut en chocolate fudge brownie B&J ur frysen (vilket behövdes till detta avsnitt), la mig i sängen och såg på glee.
Min plan var att lägga mig efteråt, men. Efter att ha sett slutet. Så var jag klarvaken.
Mer som; WHAT? SLUT? NEJ? VA? NEEJ? HOLY FUCKING, OMFG !!!

Jag går upp, går in på facebook för att hitta någon att omfg:a med.
Men den här tönten har ju då inte kollat än...



Som tur var så skrev Amanda precis just då i chatten, så att jag kunde omfg:a med henne istället...
HAR NI SETT AVSNITTET ÄN? ... SLUTET, JAG DÖÖÖR!
Jag skulle behöva en till ben&jerry...

UPDATE: SKOJJAR DOM MED MIG ELLER??! NÄSTA GLEE AVSNITT KOMMER UT I APRIL?! DÖÖ GRYMMA VÄRLD!
Svar; Ja. Jag behöver verkligen en till ben&Jerrys !!


Kommentarer
Postat av: Amanda

PANIIIIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-23 @ 07:27:19
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Berta K

Vart kollar du på Glee (vilken kanal/på datorn)?:D Har laddat ner första säsongen nu och jag älskar det!

2012-02-23 @ 10:18:20
URL: http://bertakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0