Visar upp mina kart-ritar-skills



Igår var vi och handlade mat och socker för en hel armé och jag ritade denna fina karta till alla så att de hittar rätt till mitt hus. Michelle tror dock inte att dom kommer hitta, men jag har fortfarande hopp!

Vi blir 20 pers allt som allt. Lite mindfuck där, eftersom att det bara står tio där uppe. Men kartan är till de tio som inte hittar till mitt hus i sömnen. So you know.

Som sagt 20 pers. Tänkt 19 tills en stund sen. 19 som är lika med 18 tjejer och Alexander.
Alex: Jag kommer väl få gömma mig i en garderob eller något!
Loviisa: Meh, vad tror du vi ska göra?
Alex: Typ binda fast mig i en stol och sminka mig??
Mathilda: HAHHAH När vi tar gruppfotot får du ha den där blonda peruken på dig! 'Trying to fit in' liksom!
Tur var så räddade Fredrik honom genom att fylla upp till 20.

Sen så ska ju jag ta upp min strid med den kondenserade mjölken, vilken jag förlorade förra året.
I will tell you more about that later, hehe.

Men erkänn, grym karta va?


Kommentarer
Postat av: lisa

den videon som är ut på ponnysanning, när du ramlar av Amigo, vad heter den lugna låten i början? :))

din blogg är super!!!

2012-02-10 @ 08:08:25
URL: http://lisasfotos.devote.se
Postat av: Boel

Skit awesome karta alltså (Y)

2012-02-10 @ 08:47:31
URL: http://lookforward.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0