HOT HOT HOT

Idag beställde jag in en nåååågot het lunch.

Bläckfisk med chili och citron sås, gott som fan men munnen brändes sönder! ;)
Jag åt två och en halv bit, och det krävdes två FLASKOR vatten och en stor slush för att få ner det utan att förstöra munnen. Och efter krävdes det ett pringelsrör för att få bort det.
Not to me alltså; Inge mer super spicy mat, haha!

Idag har det varit sjuuukt vart också. Så jag placerade mig fint i skuggan med mina böcker hihi.
Hur är svergie? Enligt facebook är det tydligen storm?

Knäppte ingen bild, så därför får ni två bilder från middan igår, ostgratinerade musslor, Woop Woop!


Kommentarer
Postat av: Tavlingsryttarnaa

Mysigt du verkar haft det!

2012-01-04 @ 14:03:48
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å vad gott! :D

2012-01-04 @ 14:17:15
Postat av: my

jag skulle aldrig kunna äta musslor eller bläckfisk haha :D

2012-01-04 @ 14:32:09
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0