hatar mygg.

The awkward moment när du hör en mygga i ditt öra
och slår bort med huvudet så snabbt att du får en wippler skada.
Seriöst. Händer mig alltid. Och nu känner jag att jag är i underläge.
Har bara en hand jag kan smälla den med...
 
och nu kan jag bara se den när den är i ljuset av datorn så fort den flyger utanför - osynlig.
Känns som hajen. Man ser den bara när den är nära. Nästan som man hör musiken.
du dam. du dam. duu dam. du du du du du du du du duu
 
Okej, nu kanske jag överdrev. Men en sak är säker.
När jag smällt den jäveln så tänker jag lämna den på mitt skrivbord så att andra
mygg kan se vad som händer om de försöker förtära mitt blod. Just sayin,
 
Hej. jag är trött. och ska jobba imorgon... uhäää
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0