If I'm not back soon... I'm dead.

Har varit så sjukt het idag. Alltså inte het som i het, utan som i het.
Känns som om hela jag är täckt av svett typ. Var ute med hundarna för en timme sedan och då var det fortfarande varmt ute, fast mer behagligt varmt. Alltså inte så varmt så att man kokar varmt.
 
Så nu ska jag gå ut och ta ett dopp i poolen. Varför skriver jag detta?
Jo, för att det är sjukt jäkla mörkt ute och om jag inte är tillbaka om 15 minuter så har någon mördat mig.
Eller ett monster tagit mig. Eller så har någon ätit mig. Och kidnappat mig. Och sen ätit mig igen.
 
Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Gud va nice med en pool!! ^^ Vill också ha ;) haha
Är sjuuukt varmt här också - jobbigt att vara ute ....

2012-07-26 @ 09:24:09
URL: http://agnesahlgren.blogg.se
Postat av: Ida

Haha, fett lyxigt med pool jue! ;)

2012-07-26 @ 10:41:36
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0