Pick me up cuz I'm falling, crazy madle deeply in love

Såg precis senaste Teen Wolf avsnittet.
Seriöst, skrattade så att jag grät. och sen i slutet ba... Galet bra avsnitt.
 
Kommer få ett sammanbrott nästa tisdag.
Är ju nere i skåne = ingen dator = inget Teen Wolf
Stackars Sofie som kommer behöva bo med mig då...
 
Blir seriöst mer och mer kär i den här serien för varje avsnitt.
Denna säsong är bara ren awsomness.
 
Kände att jag behövde förklara min kärlek. Förlåt för det.
 
 
ooooch. Nu tycker jag alla ska gå in HÄR och börja kolla så att ni kan fangirla med mig. Just sayin,
(Det är gratis att steama, om det finns kolla på den i putlocker)
((Och Stiles är min, OKEJJ?))

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHA, stackars mig! ;o Hur ska det här gå?? ;)

2012-07-04 @ 01:37:57
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0