Hej älskade internet uppkoppling ♥

Lovar. Har hittat tyyyp... hundratretton öppna Wifi nätverk idag men inget som min telefon ville ansluta till.
Och har därför tagit hundraelva instagram bilder som inte kan komma upp och som därför kommer bomba er sedan när den får intenet uppkoppling.

Vad ni har missat:
Shoppade loss innan vi ens landat i Italien.
Gick ner på stan dö hungriga för att äta. Siesta. Allt stängt.
Tvättade mitt hår med en två. Vad resultatet av det blir är ännu oklart.

Ska ta och fota lite ikväll och updatera er med :>
Hur är Svergie? Ny diktatur? Invandrande isbjörnar? Orkaner? Eller som jag lämnade det?


har som sagt inga bilder än, så fi får en på min packning och en på min frukost. som föröverigt åts typ klockan sex imorse på flygplatsen. waaay to tidigt för la zombie jag.


Kommentarer
Postat av: my

var tyvärr översvämmning nyss i hela sverige fast öland klarade sig så nästan hela sveriges befolkning är där. Jag sitter ute då det inte finns hus till alla och jag kan säga att det börjar snöa nu!! Lycko dig som åkte..

2012-06-06 @ 19:57:15
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Märta

Reeeeeeegn och äckligt väder!! :@

2012-06-06 @ 20:24:50
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0