Ingen lugn stund för josäfin

Student, Italien, flygresor, hem och iväg igen. Upp och till Strömsholm, vidare till Eskilstunas travbana och vidare hem till Amigo för att släppa honom på bete. KAOS

Nu ska jag bara tömma skoldatorn. Sen så får ni höra mer :>

Jätte super fina bilder från igår natt sålänge:


Jag gjorde god kladdkaks deg mitt i natten. Smet kan jag göra, det är resten som är knepig..

Åt jordgubbar med smet!

Eller rättare sagt smet med jordgubbar..

Till mina föräldrar: Jag vill också ha vatten och is i min kylskåpsdörr.

Vendela: "Vadå? Fattas det något?" ... Hoppas hon inte är en pussel-människa...

Spelade iallafall. Jag ledde, oväntat va?


Kommentarer
Postat av: Andrea

ÅÅÅÅÅÅH jag bor ju i Eskilstuna!! Du ba besöker staden utan att säga nått till mig :(

2012-06-10 @ 22:27:15
URL: http://diameter.blogg.se/
Postat av: Emmi! :D

Haha, vi är fett korkade ju! När jag plockade ihop spelet sen så visade det sig att den "saknade" delen bara var vikt under en annan, så den var egentligen med oss hela tiden x)

2012-06-11 @ 23:34:32
URL: http://mimmihammar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0