Red-head again!

Snabb 'avslutnings-fika' i skolan idag, sen drog vi iväg till Björklinge.
Elise, vår lilla estet-frisör skulle få färga mitt hår lite fint till sommaren. Hon bor inte i Björklinge, men Rasmus gör. Och han hade bakat cheesecake! Huslig som han är,

Efter att Elise smetat röd hårfärg i halva mitt ansikte och sen nästan dränkt mig så var det klart. En stor brun fläck på huvudet men som Elise sa när jag hade röd färg i halva ansiktet (och när Rasmus hade sönder toaletten) (och när hon spillde röd hårfärg på mattan) -DET KUNDE VARIT VÄRRE!

Sen fick vi leka mode-experter när Rasmus också skulle välja ut kläder till skolavslutningen imorgon! :>


Kommentarer
Postat av: Rasmus Cullen

oj :p dagens tema ser ut att vara rött :D

2012-06-11 @ 18:00:24
Postat av: Minna

Och jag som tjatat på mamma att hon ska färga mitt hår i 5dagar nu. Jag borde i själva verket ha följt med er till Björklinge alltså :D

2012-06-11 @ 18:29:53
URL: http://minnahuovinen.blogg.se/
Postat av: josefine elovsson

HAHAHA jag kan inte kolla på honom utan att skratta efter att ni färga håret!

Han påminner så mycket om någon men kan inte sätta fingret på vem :o

2012-06-11 @ 22:36:16
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0