Vi är så fina



"Men jag ville ju att du skulle komma hit snabbt!"
"Aww saknade du mig?"
"Nej, vill ville kunna börja äta glassen."


"Varför köpte ni tortilla chips?"
"Det var det närmaste vårat ICA hade till Doritos..."

Spenderade min första sommarlovs-kväll med dårarna, har lyssnat på Michelle & Minnas tjat om Minna ska powerwalka med Michelle tidigt på morgonen eller inte (väldigt jobbigt, en sisskussion på ungefär 20 minuter) och så har de visat mig massa 1D klipp. Förvånade?

De tvingade mig även att börja på en ny One Direction video som snart kommer komma ut! Håll utkik :>
Ska försöka fixa er en vlog också, så håll dubbel utkik!


Kommentarer
Postat av: Minna

I love those 1D videos! :D

2012-06-13 @ 11:19:38
URL: http://minnahuovinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0