Work hard party harder

Hej, min updatering har suuugit idag. Jag vet.
Men jag har en förklaring; Jag har fått gått upp jätte jätte tidigt och sen varit och röjt skog så att vi ska kunna göra en ny ridväg. Massa jäkla slånbärs buskar som rivit upp hela armarna på oss. Har slitit som riktiga män alltså.
 
Bevis:
Okej, jag är inte med på bilden. Men antar att ni antar att mina vänner inte skulle låta mig bara stå och glo på.
 
Red med Andrea & Michelle på banan sen. Elin fotade, så ni får lite bilder sen!
Är helt död. Girls night gånger tre liksom. Tre kvällar i rad med ytterst lite sömn och lite för mycket socker.
Tänker alltid; "Ahh men imorgon kan sag sova hela dagen!" och så ba... nej. Jag ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0