Foto hela dagen låång.

Vi hade som sagt en aktivitets dag i skolan då jag valt foto.
 Har stått ute och frusit så gott som hela dagen, hehe.
Sen bar det av till Säva(!) som det känns som jag inte varit på år och dar.

Umgicks med vänner (vilket alltid är awsome) och fotade dem när de red så fint.
Pixelbilder för hela slanten, men ni kanske får se ett par imorrn iallafall. Om jag vågar visa dem.

Nu är jag helt slut, hela jäkla kroppen har lagt ner, jag har precis tryckt i mig båda nachos och kladdkaka (inte samtidigt dock) och ska nu lägga mig i sängen med TV-serie tittande. Tagga tagga tagga tagga helg.


Gammal bild från i höstas fotad av Elin (Som äntligen skaffat sig en blogg! Alla 1D fan - kika in där!) :>


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är på tiden att du fotar våran grupp något också :o du fotar alltid de andras grupper men aldrig mina grupper :(

2012-03-09 @ 15:39:12
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0