I miss it.






Jag saknar alla damp-galopper
Jag saknar mitt och Tildes fish'n'chips krig
Jag saknar våra allsånger varenda gång vi åkte någonstans
Jag saknar att bli springa runt och leta godis på Tescos
Jag saknar krigen om vem som skulle få Todd på uteritterna
Jag saknar de kassa brittiska skräck-filmerna
Jag saknar sena kvällar med allderles för mycket red bull
Jag saknar chips påsarna och mackorna vi fick till varje utflykt
Jag saknar att leta ställen där man hade teckning på mobilen
Jag saknar vår nattliga to-the-street duell och cyckel race
Jag saknar att galoppera på stranden
Jag saknar allt tjat på Adam att han skulle ta med oss på Beach-party
Jag saknar att bli släpad bakom Tonka för att han hittat lite mat
Jag saknar att se Rosa Damen gå runt i sina rosa kläder
Jag saknar att höra Tilde säga 'Gukmajonäs'
Jag saknar att höra Erika peta runt i maten och fråga vad fan det var för något
Jag saknar att höra Sophias tjatter och pojkar
Jag saknar att hitta Michelle & Victoria sittandes på golvet och sjunga "Were is my brush?'
Jag saknar att försöka för Nadia att prata ryska
Jag saknar att se Stine nyvaken gå runt i solbrillor, underkläder och trench-coat
Jag saknar att ta smygbilder på Bettina & Adam
Jag saknar Fridas förmåga att kunna låtsas svimma
Jag saknar mina tjejer och jag saknar England
Jag saknar North Humberside Ridingcenter.


Kommentarer
Postat av: andrea

Sv: Haha ja, är faktiskt ganska sugen. Vi får se hur de kommer gå, de lär väl ta ett tag innan Carina kommer upp på hästryggen igen :)

2012-03-15 @ 11:45:13
URL: http://andrea.blogg.se/
Postat av: Michelle

Åhh, jag saknar. Fy vad bra vi hade det! England <3

2012-03-15 @ 11:50:48
URL: http://mercure.blogg.se/
Postat av: Alexandra

följa varann på bloglovin? redan lagt till dig iaf ;)

2012-03-15 @ 19:07:50
URL: http://alexisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0