My friends ♥


Jag hänger med de här nördarna. Dom tvingade mig att kolla på One Direction som sjunger Justin Biebers låtar.
Hur illa?

Haha, vi har ätit pannkakor. Michelle och Elin bråkar och Minna taffsar på våra avocados.
Och jag välte ut en blomkruka när jag skulle visa hur Michelle äter.
Och nuuuu tvingar de mig att se på allt som har med One Direction att göra. Jag fick se en fin video med pinsamma svenska fans som smygfilmat Harry när han käkade Ahlgrens bilar; "HAN ÄTER BILARNA! HAN TAR PÅ BILARNA osvosvosv". Jag ba; ehhhh. jaa.

Nu ska vi... Göra något annat! :D:D:D:D:D
(update: vi kollade på GAMLA melodifestivalen låtar och dem som ska tävla iår. Och kom fram till att Sean Banan var bäst, men det visste ju alla redan (hoppas jag). Sen drog dem hem och lämnade mig med chips-påsen vi glömde äta upp. Hehehe no I'm not eating crisps and watching supernatural right now...)


Kommentarer
Postat av: Märta

Hahah, den videon, det suger att dom säger Harry med värsta svenska jävla brytningen hhahaha..! Hälsa dina vänner att Niall är min, men dom andra är lediga! ;)

2012-03-17 @ 22:37:12
URL: http://brudarnaistallet.blogg.se/
Postat av: my

haha du rent älskar ju justin bieber och one direction ;)

2012-03-18 @ 17:19:34
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0