This is how it is,

Mamma drog med mig på träning igår, ooooch det slutade med att jag fick ont i ryggen.
Imorse var det värre och jag orkade knappt sitta upp, så mamma bestämde sig för att ringa till en kiropraktor igen samtidigt som hon fick skjutsa ner syrran till sjuket för att kolla halsen (visade sig att hon hade halsfluss).
Stressig morgon helt enkelt,

Sååå jag har mest legat och kollat på TV serier idag.
Halv tre åkte vi dock till kiropraktorn och han hittade en låsning och sedan spända muskler.
Tur att det inte var samma som förra gången iallafall, då var det låsningar överallt och nerver i klämm och bläää

Haha, jag ba "Fy jag ska aldrig mer träna!"
Kiropraktorn: "Äh, du får börja lugnt. Typ åka till gymmet och kolla på alla killar som gymmar!"

Och nuuuu så ska jag kolla på senaste avsnittet av New Girl och sen göra en glee video.
Så ser mitt schema ut idag, haha :>


Miss it


Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt schema ;)

2012-03-21 @ 18:12:16
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Sabina

Så du vet så kommer jag ta bort filmen från youtube på dom du skulle göra filmen på mig och hästen. Men vill bara veta om du fått dom och har dom på din dator? SKulle vara tacksam om du svarade =)

2012-03-21 @ 20:33:08
URL: http://smebacksflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0