Känner såhär idag:



Choklad cravings.
Kommer nog vara badass nog att käka upp reten av min halfbaked.
FUCK THE SYSTEM liksom. Så känner jag.

Har tillbringat min kväll med att viddat. Gjorde en ny Misfits video, får se om jag lägger upp den sen.
Har ont i halsen, är döds trött och vill bara äta choklad.
Nu ska jag bädda ner mig i min underbara säng, käka Ben&Jerrys och kolla på Supernatural.

Och ni som tittar (och ni som är efter: möjligen SPOILER):
Jag vet att ni är på min sida. Ni vill att Sam ska vara en grönsak istället för Cass.
Så att Dean & Cass kan fortsätta utan Sam.
Loviisa säger att det bara är för att jag vill att de ska bli tillsammans, men det är det inte.
Okej, kanske lite därför men iallafall. Ni är med mig.

Hej jag är trött och nu ska ni få slippa mitt övertrötta drabbel. NATTI
(Jaa klockan är 10 en lördag kväll)


Kommentarer
Postat av: andrea

Mmm b&j <3<3<3<3<3

2012-05-13 @ 12:37:32
URL: http://andreab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0