tired as hell

Dör var trött jag är. Hur kan jag ens vara trött nu?
Måste ligga i halv-koma liksom.

Och inga TV-serier har jag att glo på för alla har haft sina finals.
(En liten hint till er att tipsa mig om bra TV-serier) (Ser allt utom sjukhus serier)

Vill att Teen Wolf, awkward & PLL ska börja.
Att alla ska börja igen förresten.

Sista filmen ska jag göra imorgon. Skyller på att jag kanske filmar lite imorgon som jag vill ha med.
E, K & M tvingade mig även att göra en ny 1D video.
Så nu kan alla ni 1D fans le lyckligt åt att den kommer ut imorgon på morgonen.

Vad gör jag nu?
Kliar sönder mina ögon. (FUCK POLLEN)

Vad ska jag göra nu?
Äta något och kolla på ... något. typ. Sen sova. För jag är trött.
Ni kanske märkt det.


Kommentarer
Postat av: Minna

Hihihi :-D

2012-05-21 @ 06:41:18
URL: http://minnahuovinen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag brukar kolla på Jane by design, make it or break it, switched at birth och the lying game :)

2012-05-21 @ 08:58:53
Postat av: Elin

A Game of Thrones såklart! :D Den måste du se!

2012-05-21 @ 10:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0