emotionally ruined

Vissa käkar ju popcorn på bion, men Michelle är ju inte som andra barn. Hon käkar wasa sandwich & riskakor.
 
Breaking Dawn part two har möjligtvis gett mig hjärtproblem för resten av mitt liv. 
Känns som det är ett litet hål i mtt hjärta. Kommer ihåg i sexan när jag och mina polers var värsta
twilight nördarna (och när vi slutade så började alla fjortisar gilla det, hmp wannabes) Nej men vi var läskigt 
nördiga. Första filmen var ju som om gud uppenbarat sig liksom. Nu tycker jag första filmen är horribel.
 
Jag har läst böckerna så sjukt många gånger, tror nästan ju kunde citera dem utantill för något år sedan.
Men med åren började der ju såklart avta, och nu var det väl att man måste ju se den sista filmen också liksom.
Och så ba; OMG VA OMG HJÄRTSTILLESTÅND WHAT? OMG osv osv. emotionally ruined. av Twlight liksom.
Men hur som, nu är det slut. Ett godkänt slut dock, den här filmen var bäst gjord av dem alla och slutet var galet snyggt.
 
Nu ska jag återgå till mitt vanliga liv.Twilight Saga är över, och jag har skola imorgon. Aj, det svider i min själ.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg!

2012-11-18 @ 23:44:45
URL: http://bluedreeam.blogg.se
Postat av: Agnes Gulle

jag dog när jag såg det. grät som ett barn och halvskrek att jag hatade dem, och då är ändo min största twilightfan period över sen länge.
(btw, jag hade med mig pepparkakor...)

2012-11-19 @ 10:32:50
URL: http://www.flygerfram.devote.se
Postat av: amanda

jag skrek typ rakt ut "Vad fan händer?!"... grymt slut men det känns jätte sorgligt nu man har ju liksom varit en obsession i mer eller mindre fem år. Men, men dags att går vidare antar jag :(
(Jag körde på nötter som den nyttiga människa jag är) (wasa sandwich och riskakor är ifs rätt nyttigt det med)

2012-11-19 @ 16:11:09
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Jennifer

Åååååh vill oxå se den!!! Dumma 15 års gräns... ;|

2012-11-19 @ 19:34:23
URL: http://zaally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0