hypnotisören

Sushi & Bio kompisar. 
 
Hypnotisören som vi såg idag var riktigt bra måste jag säga. Mycket bättre än vad jag förväntat mig. 
Bra handling, genomtänkt story & spänningen bara trappades upp mer och mer. Helt klar en sevärd film!
Härlig att träffa Amanda & Johanna också, måste göras oftare!
 
Sen måste jag ju klaga också, bitter som jag är haha.
Nej men seriöst, bussarna? Kan de inte bara tajma lite bättre med sena bio-tider?
Det tar cirka 5 minuter att gå till bussen från bion om man går snabbt och bussen går typ 3 minuter 
efter att bion slutat. Varje gång. Självklart så går man ju på också för att försöka hinna med bussen 
och missar den alltid precis så att man får vänta länge också. Så himla drygt! (haha dagens klagande)
 
Nu vill jag mest sova, men måste se Supernatural först. YEEY

Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Åh, så är det alltid med bussar! :/

2012-11-02 @ 08:38:01
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0