it's friday, YEEEY

om ni undrar varför jag ser så röjd ut så är det för att jag är as packad. eller nää jag är bara extremt trött.
Men det hade kunnat vara det första, har hört att man ska göra sånt när man är tonåring typ. Haha
 
Har glott lite på X-factor denna fredag, Olly Murs var ju där. 
Dock är det enda jag kan tänka på när jag ser honom att Michelle brukar funderar på hur hon ska berätta för
sin mamma är hon är tillsammans med honom. "Ska jag berätta att han är känd eller ett par år äldre först?"
Har ju dessutom blivit med lurad att vi ska skolka från skolan för att köa in till hans konsert vi ska gå på i vår.
 
Nu över till min halfbaked och det nya vampire diaries avsnittet. let's go bitches

Kommentarer
Postat av: Wilma

omg, jag har glömt se vd :O. Tack för påminnelsen :'D

2012-11-16 @ 22:55:55
URL: http://swirya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0