klockan är inte ens sex och jag vill sova.

skåda dessa vackra bilder! Hästarna blev glada när jag kom med mat till dem, kände mig älskad.
 
Gick upp, tvättade håret och klädde på mig, trött o illamående. Funderade ett bra tag på att vara hemma idag.
Slutade med att jag mer tänkte "äh vafan nu har jag ändå kläder på mig och nytvättat hår" och gick iallafall. Hoppade av i stallet och fixade till Amigo och gav hästarna sitt eftermiddags hö. Blev helt slut av att bära hans vattenhink typ. Vet verkligen inte vad som är fel på mig, jag kommer hem från skolan och sen sover jag. Tvingade mig att sitta vid datorn igår och somnade nästan framför den. Kroppen är helt slut, jag mår konstant illa och har huvudvärk. Vet ni vilken sjukdom jag har, var vänliga berätta det för mig så hoppas vi att det inte är allvarligt. Iallafall inte så jag dör skulle va bra.
 
Dessutom är det inget vampire diaries ikväll, vilket också suger. Hade planerat att ligga i min säng hela kvällen
och käka ben&jerrys samt kolla på vampire diaries och glee. Tack thanksgiving för att du förstörde min plan.
 
Segt på bloggen just nu pga att jag själv är seg som fan. Ska försöka hitta på något kul imorgon iallafall, :>

Kommentarer
Postat av: Wilma

Det där lät fan inte bra :(. Krya!

2012-11-23 @ 18:07:36
URL: http://swirya.blogg.se
Postat av: Viktoria

så är jag också, har varit sjukt trött hela veckan. Men ändå kan jag omöjligt sova om nätterna. Så jag går runt om dagarna som en pårökt zombie. Hoppas du blir bättre snart!

Svar: Åh det är så drygt! Dock så sover jag faktiskt, så vet inte vad som är felet. Krya på dig!
Josäfin Andersson

2012-11-23 @ 19:00:40
URL: http://inthemindoflunatics.blogg.se
Postat av: Elin

Krya!:)

2012-11-23 @ 19:27:09
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: lisa

Känner igen mig,kan säga med en gång att du har fått aids,precis som jag.

2012-11-23 @ 22:01:27
URL: http://fullblodsruss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0