me, my friends and my ben&jerry

x antal egobilder på mig (efter att jag bokat min Olly Murs biljett & mig nu när jag ska äta ben&jerrys och kolla på vampire diaries avsnittet jag missade igår) och en bild på mig och mina vänner som äter cupcakes. 

Elin, Michelle & Ronja kom över en stund denna lördag kväll, vilket var mysigt!
Har seriöst haft en dag detta höstlov som varit tråkig, har haft fullt upp och träffat mina peeps alla
andra dagar. Fy så underbart. Imorgon ska jag dock göra så lite som möjligt för att få dagen att gå 
så långsamt som möjligt pga vill inte tillbaka till verkliga livet. Tycker höstlovet borde vara som sommarlovet.
 
Men än är jag fri, så nu blir det Ben&Jerrys & Vampire Diaries.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

man blir alltid sjukt sugen på ben&jerrys när man går in på din blogg!

2012-11-04 @ 12:39:25
URL: http://inthemindoflunatics.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0