omg... hahaha

Mina vänner verkar haft kul idag när de varit hemma och chillat i mitt hus medan jag varit i skolan.
Min stackars dator har blivit kladdad på och de har ätit mina muffins. Min twitter är spammad med one direction
och min tumblr vågar jag knappt kolla på haha. Dessutom har de ju varit här och härjat som ni kanske sett...
 
Haha och som de flesta märkte så har de ju skrivit en kärleks förklaing till one direction på min blogg. Har du inte sett det så bläddra ner ett inlägg. Hur som, så är jag lite besviken. För det ser inte trovärdigt ut pga att de är oestetiska sam:are och inte skriver på ett lika fint/estetisk/förskönat/bildskönt sätt som jag. Dessutom ser mina hjärtan ut såhär minna vänner: (så att ni gör ett bättre jobb nästa gång liksom)
 
Så tyvärr, fuckfaces 1, 2 & 3. Mig lurade mig inte!
OBS vill påpeka att jag inte skriver kärleks förklaringar till andra är Dylan O'Brien
och att jag inte gått och blivit Directioner. Är nog något mer anti-direction nu när Zayns
nakna bröst skrämde livet ur mig genom att täcka min datorskärm när jag kom hem. haha
 
Dessa är de skyldiga för detta brott. (aka fuckfaces 1, 2 & 3)
Min stackars våldtagna dator... Men det fixade jag snabbt och nu säger den att den är glad igen.

Kommentarer
Postat av: Wilma

hahahha bäst!

2012-11-07 @ 21:53:25
URL: http://swirya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0