#pappasnyajuicepress

Mamma & Pappa firar 25 år. Vad köper pappa i present till mamma? En juicepress.
Jag: "Vafan ska vi ha den till?" Pappa: "Men inte fan vet jag!"
 
Sen när mamma fick den ville hon lämna tillbaka den. Jag & Poyo tyckte att det var den mestepiska presenten
någonsin och lät mes "Nej! Snälla mamma kan vi inte behålla den?! Vi looovar att mata den!"
... okej kanske inte riktigt men något liknande.
 
Det slutade med att den nya juicepressen fick stanna kvar hos
familjen andersson och att mamma var mycket missnöjd.
Pappa: "Men vilken tur att jag köpte en till present då!" 
Sedan går han iväg och kommer tillbaka med en hel påse apelsiner. 
... snälla säg att detta inte bara händer i min familj haha
 
På örådet bestämdes det att den nya juicepressen skulle få stanna i familjen på villkoret att pappa hittar
någonstans den kan stå och inte syns. Allså måste han städa ut ett skåp. Håra krav här.
Poyo: "ÅHHHÅÅHHH! FY FAN VA COOLT!!" "SNÄÄÄÄLLA PAPPA FÅR JAG PRESSA??"

Kommentarer
Postat av: Kungen

Mums :-)🍊🍋🍎🍏🍌🍓🍒🍇🍐🍉

2012-11-26 @ 20:22:13
Postat av: amanda <3

Hahaha fett skön!

2012-11-26 @ 20:39:47
URL: http://amandamj.blogg.se
Postat av: Olivia Gustavsson

Hahaha xD

2012-11-27 @ 07:33:58
URL: http://Oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: Liza

min mamma köpte en brödrost till pappa sist ! haha. bör tilläggas att han aldrig äter rostat bröd ;)

2012-11-27 @ 11:27:04
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0