skyll inte på praktikanten,

Jag & Amanda var ute och delade ut lappar till vårt jul-foto projekt vid lunch.
Sen var min buss tillbaka till skolan tidig så att jag missade den och nästa buss körde förbi min hållplats.
Så fick gå dubbla vägen, lyckat! Blev sen till lektionen också men var där ännu mindretid än jag var sen haha.
 
Trodde först det var elever som hade genomgång men det visade sig vara två extremt nervösa
lärar praktikanter som stor där och stamma o darra. Ska hur som göra en reklam bild och tänker använda mig av
hästar så fick jobba hemma aka sluta tidigare. underbart. Ska vidda, äta och gråta för att det inte är supernatural.
 
jag och tindra i vidding-mode.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tindra är så söt!:D

2012-11-22 @ 16:11:02
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0