taco night in tha urskog aka @rooney home

Frida sa att vi aldrig skulle visa dessa bilder, men det gör jag ändå. yolo på det hehe
just dance dansande & pannacotta ätande
la me & michelle. Hon ville bara dansa med mig för att jag inte kan dansa, där av mina magiska poäng. Dessutom ser vi inte ut som vi gör på bilden, allså ser vi normala ut och inte som bill & bull.
 
Taco ätande, snackande och skrattande. Mina vänner är bästa medicinen, borde ta med dem överallt.
Ronja: "Cashew nötter är det enda jag gillar i nöt-väg. Ja, förutom ni då för ni är ju ett gäng nötter!"

Kommentarer
Postat av: amanda

Det låter alltid som att ni har askul på era tjejkvällar! haha, mina kompisar jag bara supa hela helgerna -.-

Svar: Åh vad drygt :( Haha allt vi gör är att trycka i oss mat och godis haha (:
Josäfin Andersson

2012-11-25 @ 08:37:10
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0