Vissa får beröm för tankar & idéer. Jag får beröm för att jag rev av ett papper snyggt. Är man estet eller?

Middagade (säger man så? man kan ju säga 'lunchade' liksom) först med Johanna på Max. 
Laddade upp med socker inför 3,5 timmars prat. Och jo, trodde inte Loka exploderade
så började allt med att öppna den och få Loka över hela mig. Fantastisk start må jag säga.
Nu är jag hemma och Pirrie är jätte glad för att jag tvingar henne att sitta i
mitt knä när jag sitter vid datorn. Eller inte. Jäkla feminist-hund. 
 
Det började bra med att vi såklart hade vi bestämda platser, så jag hamnade nere i ett hörn och
Johanna någon annanstans. Hamnade bredvid en Naturare & en Natur/media. Lät ungefär såhär:
 
Random 1: Ja jag går natur.
Jag: Haha och jag går typ motsaten, Estet. Vi typ fotar och ritar. 
Random 2: Haha och jag är någonslags mellanmjölk för jag går natur/media!
 
Resten gick bra. Vi fick lära oss att inte köra när vi var trötta eller fulla. 
Han som pratade pratade extremt långsamt, hade han pratat liite snabbare hade vi
kunnat halvera tiden. Annars så var han ju bra. Nu över till Manhattan och Gossip Girl, natti natt.
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria&Caroline

vad gott med max! sjukt längesen :)

2012-11-14 @ 09:20:09
URL: http://inthemindoflunatics.blogg.se
Postat av: Elin

Gjorde samma sak med min Loka... När vi såg på film i skolan..

2012-11-14 @ 17:38:19
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0