Frukta icke de lösa SMES eleverna i Uppsala

landade på Max efter allt fotande. Jag tog bara läsk och mozzarella sticks och tänkte "jag ska ändå äta hemma" - mamma ringer på bussen hem och säger att de ska på innebandy och att jag får göra egen mat. Yeey.
 
Ludvig bjuder runt på sin stora godispåse han köpt:
Rasmus: Tack Ludvig!! Du är en ängel, man vill bara kyssa dig!
Ludvig: Jaha. Synd att inga tjejer säger det bara haha.
Jag: Sorry Ludvig, men jag tror du får nöja dig med Rasmus,
 
Gjorde en typcial Josäfin på vägen hem.
Stannar bussen mitt i gatan och går på LIKE A BOSS - fel buss.
 
Hamnade på nån jäkla skövde buss. Lyckat haha.
Kan inte alla bussar som går förbi Örsundsbro vara rosa eller nått så jag inte kan ta fel?
Hur som, höstlov för fan! ♥ eller ja, ett sånt där utvecklingssamtal imorrn halv två sen så!
Nu: mat, bildredigerande & vloggande. Hell to the yeah

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHA skövde? det ligger ju där jag bor x)

2012-10-24 @ 20:42:26
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0