seg-söndag,

Idag har inget direkt vettigt blivit gjort.
Är så sjuuukt trött. Förstår inte, allt jag vill är att sova. Kommer antagligen snart lägga mig med ett till avsnitt av Fringe, en ny serie jag börjat titta på nu. Eller tja, den är gammal. Men ny för mig så att säga, och tre avsnitt in så säger jag att den nog kommer vara riktigt bra. Någon av er som ser på den?
 
Vill ni höra något underbart förresten? Sovmorgon imorgon. När lärarna ska bort, bästa som finns. Särskilt på måndagar, höhö
 
utsikten från mitt fönster tidigare i veckan, :>

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu när jag har kollat i kapp alla revenge avsnitt passar det perfekt med en ny tv-serie att följa! Men det var ju massa säsonger, orkar man kolla på alla? :D

Svar: jadå, jag ska börja på avsnitt 7 nu, och den är än så länge awsome :) Typ kriminal/vetenskap osv (:
Josäfin Andersson

2012-10-15 @ 20:02:04
URL: http://fjuarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0