snart dags att påbörja hemgång,

Sitter här på sista workshopen nu, bilder och inlägg om föreläsningarna hittar ni på http://dusuppland.com/.
 
Nu ska jag hem, lägga mig i min säng och sova. Har delat en liten mini säng med Frida & har haft en filt som gick till halva mina ben som täcke. Har inte sovit såååå mycket alltså. Plus att jag fortfarande är mega förkyld.
Har knaprat piller, nässpray och halstabletter hela helgen. Min säng & senaste Grimm avsnitte ser jag fram emot!
 
Måste dock säga att jag haft en dunder helg iallafall; trevligt sällskap, god mat och inspirerande föreläsningar.
Vi som inte ville sova slängde Minna ut så vi chillade i knattarnas rum (höhö) och var uppe så länge vi kunde bara för att vi skulle vara absolut säkra på att Minna sov när vi gick tillbaka till rummet så att vi skulle väcka henne... ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att du haft det kul :) Fin bild :)

2012-10-07 @ 18:14:56
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0