taconight i stenhagen,

Minna, Amanda & Johanna. Sofie var också där, men åkte hem tidigare pga jobb :>
 
Super mysig kväll med god mat, invigningen av nya arenan & mina vänner! Underbar början på lovet,
Har dock fått sms och samtal från syrran hemifrån som kollat på paranormal activity filmerna med sina vänner och som sedan ska ha hört någon "banka på dörren som om någon skulle bryta sig in". Enligt källor ska de ha legat och gråtit på golvet och fått samtal med dolt nummer (från mördare). När jag var påväg hem fick jag veta att de rymt till nån av tjejernas mormor och att jag skulle smsa när jag var hemma. Det var viktigt att jag skulle vara inne i huset när jag smsade. 
 
Nu ska jag äta ben&jerrys och kollat på halloween avsnittet av Grimm. awsome.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0