team lila.

ridbyxor + väst - HV Polo / schabrak - lamicell / hjälm - lamicell / resten - random
 
Blev en kort sväng eftersom att pappa var med. 
Mest skritt och en liten raksträcka trav ungefär.
 
Måste faktiskt säga att jag var riktigt feg inför ridningen idag.
Måste blivit lite mer skakis efter avramlingen iallafall, eller troligare efter att han stack med mig. Det har hänt en gång första året jag hade honom, (i paddocken, så epic fail) och nu i höst två gånger. Första gången var ju när jag red ut med Elin & Ida och de skulle trava i förväg och han satte en jävla fart efter i en bockserie. Jag är så ovan med att han inte stannar när jag säger till honom, för han har gjort liknande saker fler gånger och är det lugnt så gör det mig inget att han vill galoppera när vi travar eller sätter fart, för han har alltid stannat om jag verkligen velat det. 
 
Nu kanske jag överanalyserar lite, för om han hade stannat nu när han drog iväg vet jag ju faktiskt inte riktigt.
För ena repet lossnade ju som sagt, så jag satt där med en tygel. Sen när jag ramlat av stannade han ju också.  Men ville verkligen inte sitta där igen om han drog iväg, utan att han stannar. Har lite panik för sånt faktiskt haha. Men idag var han jätte snäll och super lugn. Hoppas han såg att jag inte uppskattade hans dampanfall och slutar med dem... haha
- plötsliga galopper och bockningar, okej. dampanfall, nej tack. haha

Kommentarer
Postat av: amanda

man blir ju lite osäker när dom håller på sådär :(

2012-10-27 @ 13:12:46
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Alice (:

Snyyyggt! ;D

2012-10-27 @ 16:47:53
URL: http://fotohunden.blogg.se
Postat av: Melina

Åh vad fräna bryxoooor! Ni är så fina!

2012-10-29 @ 12:47:19
URL: http://similar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0