Nära döden upplevelse

och efter den rubriken tror ni kanske att jag är halvdöd efter att inte ha uppdaterat något under dagen.
Men det är jag inte. Jag har bara suttit och plågats på vår engelska lektion och läst böcker för femteklassare,
dvs mer bild än text. Och texten hade typ storlek 70 på storleken. Värt.
 
Har ridit ut med Ida & Elin idag. Härligt med sällskap!
Ponnyn var dock lite stapplig så när de ville trava lite så sa jag bara att jag kunde skritta lite efter. Vilket alltid brukar gå bra. Och tja.. Det började bra. Tills ponnyfan drar iväg med världens bocksprång så att jag bara flög åt helvete! Haha men eftersom att jag är så bra så lyckades jag på något sätt komma från halsen tillbaka på ryggen mitt i hans skengalopp precis innan han drog iväg i en bockserie igen! Ponnyjävel sa jag bara haha!
 
Fy fan vad vi garvade! Trodde verkligen jag skulle dö!
Och allt jag tänkte på var att jag INTE ville ramla av på vägen! Haha
 
 
Nu luktar det revbensspjäll i hela huset. w u n d e r b a r t .

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA,tur att du klarade dig elr vad man ska säga!! ;)

2012-09-26 @ 16:18:18
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0