på tal om engelskan

okej, måste få klaga lite.
Vår lärare har sagt så gott som varenda lektion att engelskan i år är mycket svårare än förra året. Sen ska vi läsa böcker, jag älskar att läsa böcker. Vi ska läsa klassiker, kanske inte lika kul men iallafall. Men vad får vi?
Jo böcker för efterblivna!! Okej så får man inte säga. Men jag läse seriöst svårare böcker när jag gick i femman.
 
Bevis:
Hur jag kände hela lektionen:
 
skrev förresten hela inlägget med hicka. HICK Svårare än man kHICKan tro. HICK.

Kommentarer
Postat av: Loviisa Schultz

OMG HÄR BAXAR MAN BILDER TILL HÖGER Å VÄNSTER hahahahaha

Svar: MOHÖHÖHÖÖÖÖ
Josäfin Andersson

2012-09-25 @ 19:41:24
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/
Postat av: Anna S

Haha, den såg inte allt för komplicerad ut. Det påminner mig btw om en svenskalektion jag hade för nåt år sedan, vi skulle göra en teatersketch om just Hamlet. xD

2012-09-26 @ 22:35:02
URL: http://missbelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0