är jag masterchef eller är jag masterchef?

sallad, pesto pasta, bacon, avocado, mozzarella, kräftstjärtar, parmaskinka, västerbotten ost, pinjenötter.
 
Lagade en döds god sallad som middag till mig och mamma. Gordon Ramsey hade varit stolt. Nu tänker jag bädda ner mig i
min säng till sista (gråt) avsnittet av shameless på ca ett åt. Fett sad, blev galet fäst vid serien. Den kommer nog in på top fem
av mina favoriter måsta jag säga. Kommer sakna den. Har även börjat beta av nästa serie på listan: the following. Har sett fyra
avsnitt och gillar den, mord/thriller/kriminal serie. Näst på tur efter den hittar vi Arrow (och ja bara för att Colton är med haha)

Kommentarer
Postat av: Tova

Kan du inte göra en "serielista" där du skriver dina favoritserier :)?

Svar: http://jossanamigo.blogg.se/2013/april/vlog-beroende.html#comment <-- har listat mina serier här! Kan dock göra ett inlägg med mina favoriter om det önskas! :D
Josäfin Andersson

2013-04-08 @ 21:45:31
Postat av: amanda <3

Shit vad gott!! :D

2013-04-14 @ 03:12:38
URL: http://amandamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0