frågor + svar

Fråga 1, http://inpinkdocs.blogg.se/ :
Haha sjukt kul!! Hur lång är du? ;) Du ser nämligen ut att vara aslång i videon :)
- Svar: Haha jao, jag är ju lite av en skyskrapa. Är faktiskt 180cm lång. Kul att jag fick frågan på grund av en 
video ni sett mig i och inte när jag rider runt på min lilla d-ponny med fötterna nästan i marken haha! Inte mycket
sånt här på bloggen faktiskt, vilket är skönt! Jag vet ju liksom att jag är rätt lång haha, måste ha bra läsare alltså! ;))
 
Fråga 2, anonym:
lite felstavat där på awesome va? fail.
- Svar: you must be new. haha
 
Fråga 3:
Tycker jättemycket om din blogg sen jag såg ditt inlägg gällande serier. Är halvvägs genom säsong åtta av
Supernatural nu haha. Helt fast(: Visserligen tycker jag nog bättre om Teen Wolf. 

Men något jag gillar mer än bloggen är självklart Ben&Jerrys. Så var fick du tag i den T-shirten? Beställde
du den och fick den tillverkad eller hur gjorde du? (:
//Mattias
- Svar: Åh vad kul att du gillar min blogg! Och samma TV-serier som mig heheh. Och Ben&Jerry's. Men
till frågan: Vart har jag fixat tröjan? Har faktiskt "gjort dem" själv. Mamma har en kompis med tryck-maskin
som vi fått låna och trycka min 'logga' med. Har tre pikéer och en drös med T-shirts. Har fortfarande t-shirs
kvar av dem, oanvända alltså. Skulle det vara en kul grej att ha en utlottning av en eller flera kanske??
 
Men vill du trycka egna finns även speciella papper du skriver ut tryck på själv och sedan strycker fast på 
kläderna. Har även gjort det för många år sedan och det ger bra resultat! Lite tips sådär haha! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skulle vara jättekul med någon tävling/utlottning med tröjorna! :D

Svar: Då får vi fixa en sån :D
Josäfin Andersson

2013-04-28 @ 10:34:25
URL: http://lisalignell.blogg.se
Postat av: Julia

Vad kul, äntligen någon som är lika lång som mig haha! :) Är också runt 1.80 :)

Svar: Haha skönt att höra att jag inte är ensam som skyskrapa ;)
Josäfin Andersson

2013-04-28 @ 11:41:08
URL: http://inpinkdocs.blogg.se
Postat av: Boel

Är det dåligt att jag inte ens har märkt att awesome är felstavat? xD

Svar: hehe lite kanske... haha nejdå! haha ;)
Josäfin Andersson

2013-04-28 @ 15:07:39
URL: http://bowelz.blogg.se
Postat av: Mattias

En liten fråga här.
För en serieberoende person som i nuläget följer 90210, Glee, Arrow, Supernatural, Revenge, Awkward, Hart of Dixie, Vampire Diaries, New Girl och The Big Bang Theory. Som nu även väntar på de nya säsongerna av Dexter, Pretty Little Liars, Teen Wolf, Unforgettable och The Lying Game.
Lägg till att personen i fråga redan har sett Gossip Girl, One Tree Hill, The O.C, Chuck, Lost, Heroes, Kyle XY, Misfits,The Secret Circle och Hellcats.
Vad skulle du rekommendera?

Svar: Du har bra smak på serier måste jag säga, haha! Men shameless borde du se! En drama/humor serie där man får följa en familj med 6 barn, en mamma som stuckit och en pappa som är alkoholist. Galet sevärd!
Och en annan serie jag älskar är humor serien 10 things I hate about you. Handlar om två systrar där den ena är besatt av att bli populär och den andra är raka motsatsen. Tyvärr blir den nerlagd efter sin första säsong men jag gillade den haha!
Josäfin Andersson

2013-04-28 @ 21:06:28
Postat av: △ ida.

AHHAHAH, den som sa att awesome var felstavat :''''''''''''''''''''''''''') måste verkligen vara ny ja hahah.
btw, ja utlottning/tävling med tröjorna mååååste du ha! c:

Svar: Haha ja men typ hihi ;))Då får jag ta och fixa det helt enkelt :D
Josäfin Andersson

2013-04-28 @ 22:51:28
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0