Låt shoppandet börja! #ghs2013


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker jättemycket om din blogg sen jag såg ditt inlägg gällande serier. Är halvvägs genom säsong åtta av Supernatural nu haha. Helt fast(: Visserligen tycker jag nog bättre om Teen Wolf.

Men något jag gillar mer än bloggen är självklart Ben&Jerrys. Så var fick du tag i den T-shirten? Beställde du den och fick den tillverkad eller hur gjorde du? (:

Svar: Åh vad kul att du gillar min blogg! Och samma TV-serier som mig heheh. Och Ben&Jerry's. Mentill frågan: Vart har jag fixat tröjan? Har faktiskt "gjort dem" själv. Mamma har en kompis med tryck-maskin
som vi fått låna och trycka min 'logga' med.
Men vill du trycka egna finns även speciella papper du skriver ut tryck på själv och sedan stycker fast på
kläderna. Har även gjort det för många år sedan och det ger bra resultat! Lite tips sådär haha!
Josäfin Andersson

2013-04-27 @ 21:05:35
Postat av: Anonym

//Mattias

2013-04-27 @ 22:21:52
Postat av: anonym

lite felstavat där på awesome va? fail.

2013-04-27 @ 23:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0