All my life looking for someone just like you,

foto; andrea
 
Blev hoppning idag igen haha! Söndags-hoppning verka bli grejen. Skulle upp och fota när Andrea hoppade och sedan blev jag
med tvingad av Fanny. "Nu har jag släpat ut varenda hinder, nu ska du också med och hoppa!" Så fotade först Andrea & Eddie och
sedan fotade Andrea när jag & Fanny hoppade. Amigo var duktig, även fast han inte var lika taggad som sist vi hoppade. Men när han 
fick till galoppen och kom rätt på hindrena så hoppade han himla fint! I övrigt har vi varit och shoppat, har inte sovit hela dagen alltså heh.

Kommentarer
Postat av: Ida Barsk - Sveriges Nordligaste Hästblogg

Glömde ju fråga om pikén i min senaste kommentar också haha! Vart har du hittat den? :D Annars så gillade jag översta bilden väldigt mycket, och han ser ut att tycka det är himla kul! :)

Svar: Det är min "jobb piké" jag fick när jag jobbade på Falsterbo förra sommaren, så den finns nog inte att köpa men är rätt lika Gina Trictos falsterbo collektion! - Tackar! :D
Josäfin Andersson

2013-08-11 @ 23:39:56
URL: http://idabarsks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0