they're the only one to make me laugh until it hurts

3 bilder från igår;
 
Sitter och redigerar lite bilder och lyssnar på bowling for soup. Är så satans trött efter ca 2 timmars sömn heh. 
Kommer sova gott ikväll iallafall (kan man ju hoppas). Men kul som tusan hade vi! Perfekt avslutning på mitt
sista sommarlov ever, så värt att inte få sova nått. Sedan körde jag också hem mina nötter till vänner idag, 
vilket är lite av en omväg ska jag säga. Best friend award till mig. Delar även ut varsit best friend award till Sara
& Alexander som gjorde godaste varma mackorna till mig inatt. Nu blir det att pallra sig upp till stallet, weeoo.

Kommentarer
Postat av: bbecka

Härliga bilder :)

2013-08-18 @ 16:59:08
URL: http://byrrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0